måndag 23 juli 2012

Uppdatering

Har varit i sommarstugan i helgen. skönt att komma hemifrån lite.

mäklaren var här i onsdags för att värdera om huset. vi blev nöjda med värderingen och ska nu fixa resten på huset så han kan komma en gång till =) när d mesta e klart ;)

idag går vi in på sista veckan på semestern...ska fixas en del med huset men känner väl att jag behöver lite angie-tid o bara göra sånt som e kul. tycker iofs d e grymt kul att renovera men min symaskin har stått väldigt tyst d sista =) så håller för tillfället på att klippa till mönster o tyger till kläder till MIG SJÄLV!! händer extremt sällan men blev grymt sugen =) annars brukar ju barnen få det mesta jag syr.

hepp! sonen vill ha frukost så jag får väl maka mig ner till köket o fixa detta

have a great day!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar