tisdag 18 juni 2013

Planering..

Ja...den gick verkligen åt skogen! Hade planerat att börja med kladdkakebakandet i helgen till mosters kalas men istället gick jag o blev sjuk =( . Så jäkla typiskt men inte mö att göra något åt =/ Får istället sitta i planera vilka kladdkakor jag kan börja med så fort jag känner mig bättre med de ingredienserna jag har hemma. Har ju inte riktigt kunnat åka o inhandla mer heller pga sjukan. =( Men har en del hemma redan så så fort jag mår bättre ska d allt sättas igång. Ska nog börja med Bailey's kladdisen. Synd att man inte kan smaka o se om den blir bra. Kanske skulle ha en enkät på kalaset där de får fylla i vad de tyckte =D Vore änna kul...hade jag nog gjort om det var mitt kalas =D

Hepp..kryper ner under filten igen...go eftermiddag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar