söndag 9 juni 2013

Bomullens dag

Japp! Idag firar jag o min man 1årig bröllopsdag...o d var tydligen bomull d =)
Vi firade detta igår med ett restaurangbesök på Bakgårn i Lidköping med Tapas och en flaska rött vin. Detta kan verkligen rekommenderas då det var en av de mysigaste kvällar jag varit med om. Bröllopet toppar väl det mesta men ändå. Supertrevlig personal som verkligen tog hand om oss och så god mat att jag skulle kunna tänka mig att äta där ikväll igen. o imorgonkväll. Deras Sommarsallad med haloumi, valnötter, jordgubbar och honung var superb!
Och självklart var ju sällskapet underbart det med! Vi kom fram till att vi inte varit ute på tu man hand på restaurang på typ tre år. Det var på tiden! Jag bad M att ta lite kort men detta vägrade han såklart så finns tyvärr inga bilder...men ni får gå dit o äta o testa IRL. Eller AFK som Peter Sunde säger ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar