fredag 7 september 2012

Strössel

Japp, jag har ett litet lätt beroende av strössel. ;) Älskar att sitta o blega runt på sidor som säljer strössel o oftast "råkar" jag shoppa lite oxå. Men nu har jag faktiskt hållt mig ganska länge. Får inte plats längre på en skåpshylla så nu e nog gränsen nådd. =)
Det finns faktiskt ganska mycket roligt i vanliga välsorterade affärer oxå! Farligt farligt ;)

Här har ni min lilla samling ;) plus att det finns lite guld- och silverfärgade nonstops i kylen tillsammans med lite chocolate chips o ätbara stenar. I skåpet med strössel finns även lite olika sorters sockerblommor o sånt med. Men d fick inte plats på bilden =)


O allt är självklart uppdelat i små glasburkar! Tycker d e lite mysigare så ...

Bake and have fun!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar