lördag 19 januari 2013

Glutenfritt

För ett tag sen sade jag att jag aldrig skulle baka med glutenfritt mjöl igen bara för att det gick fullständigt åt skogen såå många ggr på ett par dar...men skam den som ger sig....

Ska iväg o handla idag o ska nog köpa med lite glutenfritt mjöl hem o baka lite bröd o ge bort till nån som behövert...och som jag hoppas och tror skulle bli väldigt glad =) En person som i nuläget behöver omtanke <3  I say no more ;)

För övrigt så har jag läst att det finns människor som fått hem tidningen Hembakat i brevlådan...men inte jag!! =( Vill ha hem den så jag kan läsa och bli inspirerad till nya kreationer.

För övrigt i helgen så kan det komma att sys lite byxor till lillfisen. Han växer något fruktansvärt på längden och byxorna blir bara kortare o kortare =) Alltså behöver han nya ;)

Vi får väl se vad som hinns med!

Ha en underbar lördag! det ska jag försöka ha!
KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar