söndag 28 april 2013

MMF

Igär gjorde jag MMF'en, aka marshmallowsfondanten, till min gudsons tårta som jag ska ta med till hans kalas på söndag om en vecka. Så det passar otroligt bra att det år 1 maj på onsdag så jag kan göra dekorationerna då. Bokstäverna får vänta till lördag så jag kan sätta dem på tårtan direkt. Ifall jag får för mig att sätta dem på kanten behöver de ju gå att böja lite i.

Nu är ju frågan vad jag ska göra för dekorationer. Någon som har idéer till en treårstårta? Jag tror jag ska försöka få till en liten fotbollsplan med en lite fotboll. Han älskar nämligen att spela fotboll. Sen tror jag att jag ska fixa till lite legobitar också. Kan väl vara passande?

Blir nog någon större siffra också. Hur den kommer se ut vet jag inte riktigt än men d kommer väl på onsdag =) Har lite idéer men får se hur slutresultatet blir. =)
Lägger upp bilder när den börjar bli färdig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar